A night at night...

Äter middag nu på väg till det nya jobbet.
Skall bli superspännande att jobba ikväll och jag hoppas verkligen dricksen är bra :)

Undrar när jag kommer att få en kväll hemma egentligen.
Jag har vart på g nästan varje kväll den här veckan och det ser ut som ett bombnedslag hemma.
Komma hem/ Sova / Äta har varit ordningen på saker och ting och det börjar verkligen samla ihop sig av tvätt och disk nu. Men hoppet är det sista som överger en och det jag nu hoppas på är att Drein skall ta ett tag och städa upp här hemma medans duktiga jag är på jobb eller sover. He he.
Han har nog lite dåligt samvete eftersom han sade att han skulle komma hem till kl 19 och äta middag med mig innan jag åkte på jobb. Sade åt honom att han inte fick väcka mig om jag sov när han kom hem efter jobbet eftersom jag slutade tidigare och åkte hem och sov ett par timmar först. Visste att han skulle på afterwork men det skulle bara bli någon öl och sen skulle han komma hem.
När jag vaknade var lägenheten helt Drein-fri och han ringde och var fortfarande kvar på krogen. Blev skit-grinig eftersom han hade lovat och jag bara träffade honom i 5 minuter kl 5 imorse innan jobbet, ville gärna äta middag meg honom innan jag åkte iväg och jag är ju inte hemma förren runt 5 inatt. Men han har lovat att göra upp för det imorgon.
Orkar egentligen inte vara sur, saken är ju den att jag blir besviken för jag saknat honom. Anyway.

Lite mat (våra underbara hembakade bröd fyllda med ost & skinka och feta & pesto och grönsaker) och en stor kaffe, lite smink och med bra skor på fötterna så är jag redo för en natt på jobb.



Comon now, smile at the boys and compliment the girls. That's how you make money.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0